יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

הכנות ליום הולדת החודש לבלוג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

לכל הגולשים ב-8.17 אנו נחגוג חודש לבלוג !!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
אך אנו נעביר את היום הולדת ל-8.19 :(מכל מיני סיבות):
בשביל היום הולדת אני צריכה קצת יותר בקשות כי אני רוצה לעשות ספיישל מטורף !!!!!!! :)
אז מעכשיו עד היום הולדת אני לא מעלה :(
כן אני מבינה זה קצת עצוב:(
אז אתם רוצים שאני יפציץ ביום הולדת?
אם כן תגיבו כאן!!!!
ותכתבו את כל הסרטים שאתם רוצים לראות ואיין כאן.
ואת כל הסדרות שאתם רוצים.
ואני ינסה להקשיב לבקשות שלכם
אז נתראה ב8.19
אוהבת המנהלת מיכל !!!!!!!!!!:)


25 תגובות:

  1. glee עם תרגום :)
    ואם אפשר להביא יותר סרטים עם תרגום (:

    השבמחק
  2. איזה כיף! אני ממש אוהבת את הבלוג שלך:)
    את יכולה להביא את "אמריקן פא-האיחוד" מתורגם, את "מהיר ועצבני 5" מתורגם, "סטפ אפ 4" מתורגם, ואת "תכנית להגנת נסיכות" מתורגם ובלי דיליי בין השמע לתמונה. תודה וסליחה שזה יותר מדי חחח:)

    השבמחק
  3. אם אפשר את הסרט רב המרגלים של אמה רוברטס ואת הסרט המורה הנעלם-get a clue של לינזי לוהן. וגם את הסרט וידויה של נערה מתבגרת גם של לינזי לוהן. תודה.!

    השבמחק
  4. 1.מרגל בטעות
    2.ג'קי צ'אן:הפעלולים שלי
    3.ג'קי צ'אן הסיפור שלי
    3.סוד הגן הנעלם.

    השבמחק
  5. מקום לחלום עליו(סרט)

    השבמחק
  6. וירג'יניה וננסי דרו של אמה רוסרטס

    השבמחק
  7. את "Taking Five" מתורגם

    השבמחק
  8. פליז בבקשה תשימי את הפרקים החדשים של העונה השלישית של ביג טיים ראש מפרק 7 והלאה. תודה רבה רבה על כל הסרטים שאת שמה. :)

    השבמחק
  9. אפשר בבקשה את הפרקים של הסידרה ג'סי של דיסני עם תרגום
    תודה

    השבמחק
  10. אפשר את וידוייה של שופהוליק מתורגם :)

    השבמחק
  11. יותר תכניות עם תרגום תודה

    השבמחק
  12. ביג טיים ראש עונה שלישית.תודה רבה

    השבמחק
  13. כן את יכולה להוסיף את העונה השלישית של ביג טיים ראש? תודה

    השבמחק
  14. היי אתר מעולה אפשר שתעלי יותר דברים אם תרגום את מעלה דברים בלי תרגום בכל את יכולה להעלות את רדיו רבל ואת דמיין את זה מתורגם תודה ואם אפשר תעלי את המכשפיים עונה 3 מתורגם תודה!!!!!

    השבמחק
  15. עונה שלישית של ביג טיים ראש

    השבמחק
  16. אני מתה על האתר שלך ואני ממש רוצה שתעלי h2o ומעגל הסודי
    ומזל טוב!!!!!

    השבמחק
  17. -יותר סדרות וסרטים מתורגמים ....
    -חברים\אוייבים (פרנמיז...) מתורגם ....

    השבמחק
  18. את יכולה לעלות עד החתונה זה יעבור!!!!

    השבמחק
  19. פליז!!!!!
    תעלי לחשוב כמו גבר
    חיפשתי בכל מקום ולא מצאתי
    ולא אכפת לי שזה יהיה בלי תרגום

    השבמחק
  20. תעלי The Boy Who Cried Werewolf
    משטתפת שם ויקטוריה ג'סטיס

    השבמחק
  21. זה אתר מעולה! אם אפשר עוד סרטים עם תרגום.. תודה!

    השבמחק
  22. שרלוק הולמס של 2011 על תרגום בבקשה!!!!!

    השבמחק
  23. תשימי את הסרטים:
    ג'קי צאן הפעלולים שלי
    ננסי דרו
    סוד הגן הנעלם
    המורה הנעלם
    רב המרגלים
    עם תרגום !!!!!!בבקשה.
    תודה

    השבמחק
  24. אני יודע שזה מאוחר אבל אם את יכולה ספיישל המכשפים מבוורלי פיילס מעונה 1 ועד הפרק האחרון של הסדרה (את כל הענות)
    תודה מראש
    אה ושכחתי לציין עם תרגום.. כי אני לא יודע אנגלית :-P

    השבמחק
  25. הכן כן אני יכולה לנסות למצוא אך לא מבטיחה.
    ולא נורא אני תמיד שמחה לעזור:)

    השבמחק